تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ عاري 
جاودان باشي ميرحسين دلاور...آه تو اقتدار گرايان را به اين روز انداخته.سيد عزيز در قلب مايي بالاخره يه روز همشون رسوا ميشن و تو آزاده تر خواهي شد.
+ علي 
آقا رضا منم يه زماني مثل تو فكر ميكردم و سبز ها را دشمن ميدانستم ولي حالا فهميده ام كه ايران واقعي براي سبزهاست و ايران بدون موسوي ها و خاتمي ها و خميني ها هيچ است.


جمع کن بچه جمع کن

امام کسي بود که وقتي رحلت کرد هزار هزار آدم نما ,توي اروپا وغرب سر راحت رو بالش گذاشتند حالا کسايي دارن سنگ امام رو به سينه ميزنن که از لحاظ مالي و رواني دارن از اون طرفيا تغذيه ميشن. امروز عکس امامو آتيش ميزنين فردا دين امامو پس فردا کشور امام رو.هارون الرشيد هم برادر امام موسي کاظم بود,کنعان هم پسر نوح سيدحسن هم پسر امام(ره)هستش.

سلام دوستان عيدتان مبارک

+ شايان 

از اين که اين سايت را براي سبز ها درست کرديد سباس گذارم.

سلام روز ميلادت مبارك .هميشه سبز باشي.
سلام خيلي وقته كه تقاضاي دوستي با شما را ارسال كرده ام ولي هنوز جوابي نگرفتم. اين تقاضا به منزله دوست شدن با شخص نيست بلكه شما با پذيرفتن اين تقاضا به صفحه اختصاصي من در پارسي بلاگ هدايت ميشويد و در آنجا ديگر دوستان را خواهيد ديد كه مثل شما تقاضاي دوستي را قبول كرده و در حال گذاشتن كامنت هاي خود بصورت آزادانه و بدون هيچ گونه مزاحمتي هستند و حتي تبادل اطلاعات كرده يا پرسش و پاسخ ميكنند تا به اطلاعات مورد نظر دست يابند لذا از شما خواهشمندم دست دوستي دراز كرده و از هر گونه افكار منفي رهايي يابيد تا به جمع 29 نفر ديگه اضافه شويد. با تشكر باي تا هاي
+ سيما 

سلام وب تازه كاري دارين

ممكنه من سوالي رو در رابطه با جنبش سبز از حضورتون بژرسم؟

يعني قابليت اينو دارين؟يا سريعا اعصابتون ميريزه بهم؟

منتظر جوابتون ميمونم